srijeda, 11. veljače 2015.

Capitale mondiale de la mode


Pozdrav svima! 
Napokon lijepo vrijeme uz malo zdravog  vjetra, tako da sam se uspjela slikati. Ovaj outfit je totalno "JA", roza u prvom planu s malo crne i sive , bez previše šarenih detalja. Po meni ovakav outfit idealan je za dnevnu varijantu kada želite izgledati lijepo i dotjerano, a s druge strane ležerno i udobno bez previše kompliciranja. 
Majica je iz H&M i poludjela sam za njom čim sam ju ugledala ( bio je nekakav popust koji možda još traje pa pogledajte, ja sam uzela još jednu sličnu ovoj ;) ).
Nadam se da vam se sviđa, i nadam se da će vrijeme ostati ovako lijepo! 
Velika pusa :* ! E. 


















Naocale - Ray-Ban
Majica- H&M
Suknja- Terranova 
Torbica- Accessories
Cipele- Timberland 
Carape- Yamamay 
Nausnice - Sportina group SIX 

2 komentara: